åååångest..

vem försöker jag lura ? jag kan inte leva utan dej , när jag ser dej med ngn annan så hugger det till i mej ...mina tårar blir till blod som förvandlas till ett blodsbad!
spegel äter upp det positiva som jag ser så lämna mig ifred för jag orkar inte mer två fingrar i halsen stoppar mina problem spottar ut skam , känns som om döden knackar på när man är ensam skär mig själv för att rymma från den känslan , jag är vacker som jag är jag måste vara som jag va det är knappast fel på mig det är fel på hur världen är idag, jag skulle vilja säga att jag inte bryr mig ett piss , den äter upp mig inifrån självkänslan..
jag hatar att jag hatar mig jag är trött på att vara trött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

text från "Fronda - Underbar" -.-

2011-06-18 @ 20:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0